slide show

Telephone

Har ni sett Gagas nya video till låten Telephone? Jag älskar låten men själva videon var lite... skum.



Vilka ska gå på Gagas konsert i maj btw? Jag vill verkligen gå men jag vet inte.. Gaga är alltid Gaga och det skulle vara ascoolt att få se henne men jag vill inte riktigt lägga ut massa pengar på en konsert på sommaren när massa shopping och annat är planerat... aja vi får se =)
Fotoprinsessan (Fotoblogg)

Tack så mycket och detsamma!;D

Jenny

SV: Jo allt är bara bra här, hur är det själv?

borasryttaren.blogg.se

sv: tack dsm =)

Emma

sv: tack, ja hon är verkligen jätte söt=)

Ellenor

Detsamma detsamma! :D Ska du se melodufestivalen ikväll? ;)

FotografJohansson

Hej och tackdetsamma!:)

Igeland

sv: Jodå, det är bra! :)

z a n n y h ♥

tack desamma! :)

caroline - michael jackson ♥

låten är den sämsta jag har hört på väldigt länge :P

amanda

tjeena aa tack som frågar sj? ha en trevlig kväll nu=)

alicia

sv: hejhej. det är bra med mig :) själv?

mysecreti

låten är bra men videon är skum :P

Emma

Jag skulle vilja gå på hennes konsert :) Så jävla frän är hon!

HUGS!

vanja

Cool video tycker jag! Lady Gaga är cool, jag vill verkligen se henne live!

fuck you i am from småland

tack! Fredagen var verkligen toppen! :)

Hur har helgen vart hittills då?

elin hallman

sv: Tack sötnos, det hoppas jag du med får!



Haha den videon var ju fräsig ;D

Linda - ndaiL

nej de har jag inte

Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov gott :D

Hoppas du haft en bra lördag ^^,

Linda

Hej! Har helgen varit bra? :D

Savefors♥

Svar: Jadå bara fint här =)

Hur är det själv?

Kram Savefors♥ (http://Saavefors.blogg.se)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: