slide show

Tees, Gina tricot



Älskar oversize tröjor, passar till typ allt. =) Dom här kommer från gina tricot & är enkla men snygga :)
simone

Håller med dig, passar till tja.. typ allt ;D

lee

allt är mycket bra;D hoppas att allt är finfint med dig:) Älskar oversize tröjor, kan vara riktigt mysigt ibland:)

Bitterfittan

allt är bra tack (: själv sötnos?

felicia lundin

hejsansvejsan, det är mer än bra, det är bäst med mig :D

hur äre med dig då ? :)

Heej fin tröja

kan du rösta på mig i veckansblogg ?

gå in på http://ddeliciiouz.blogg.se sen går du ner till du ser veckansblogg jag är nr 1 och för att du har rösta på mig så ska jag länka dig i min blogg :)!?

Malin -Nån slags verklighet

Hej! Tack, min dag har varit mycket bra. Hoppas att din dag också varit det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: