slide show

Snyggt linne, Forever 21



Visst är det här linnet coolt? Love it! Tänk en varm sommardag till svarta shorts och svarta gladiatorsandaler eller ett par rosa converse kanske? =)
Annie

sv: tack, jo allt är kanon här sj då :)

M

sv. mjo, helt okej. sj?

Malin

SV: Japp, med dig då? :)

Hanna

snyggt! :)



jaa, allt är bra med mig!

Mamajay

tack =). allt bra?

Fanny

Det låter jäklans snyggt till sommaren!:)

Annie

Vill du bli veckans favorit blogg hos mig? Kika då in på www.annierehn.blogg.se och anmäl dig till tävlingen där! Ha en underbar dag :)



KRAM!

f

snyggt :)

elina

ja de e riktigt bra med mig idag =) självdå?

S A R A

sv: allt är bara bra med mig, själv då? =)

simone

Hallå snyggo! Hoppas nu har en riktigt fin lördagskväll :D

emma - 18 år & gravid

supersommrigt och fint :)

ubeauty

Snyggt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: