slide show

Snygga armband, H&M


Jag har knappt några armband, halsband eller ringar så det är nog dags att skaffa lite sånt. Tycker armbanden till vänster är assnygga, vill ha! =)
Billy

Sv: Absolut. Sepia är en effekt som är jäkligt snygg när den används rätt :)

s o f i a

tack så hemskt mkt ;D

är allt bra med dig?

Sallie M.

Jag gillar färgerna! :D

MODEINSPIRATION

Håller med, ursnygga armband!

Malin - Q r i s t a a l l ♥

Vad bra! Då är jag inte helt ute och cyklar då ;)



Snygg blogg du har! :)

alex

Hej hej hur är läget idag?

Jättefina arband på bilden också förresten!

caroline - michael jackson ♥

Nice :D

Lina K

Känner också att min smyckelåda är lite för tom just nu och de där armbanden är verkligen coola! Inte klokt att jag kunde missa dem när jag var till H&M igår ...

simone

Håller med, de vänstra är snygga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: