slide show

Smoothie

Blev så sugen på smoothie så jag ska strax fixa det... yumyum! Egentligen vill jag ha jordgubbar i också men eftersom frysta jordgubbar är asäckligt får jag ta hallon&blåbär instead.





Min&Linns smoothie som vi gjorde för nästan precis 1 år sen
Ac

Sv: Tack dsamma



hur mår du då? =)

Sandra

Hej :)



Läste en kommentar som du skrivit, du sa att du använde tresseme (stavning?) till ditt hår.

Jag undrar om du tkr det ä bra ? Och om du känner någon skillnad ?



Kram

maria

tack detsamma sötis=) mmm gott med smoothie=)

micki

Finns inget bättre än smoothies!

roxy

sv: allt bra med mig, taggar inför en partykväll! själv? jävlar va gott det såg ut med smoothie!! men jag sparar mig nog till buffén ikväll hehe..

sabina

sv: jaa visst är dom ! ;)

Olivia

snygg blogg :o :)

Design-Topia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

Anonym

Tack! =)

caroline - michael jackson ♥

mumsigt! :D

Sandra

MUMS

simone

Hallå snygging! vad gör du för något? själv suger jag i mig solstrålar på balkogen, påpälsad.. men ändå, mysigt ;D

Jussn

åh, smoothie är så himla gott! ett tips är att ha havregryn i också, super! :)



sv: tack så mycket! en del är fortfarande inne på operationsbordet, men snart så! ;)

jag förstår dock inte vad det är för funktion du menar..

kram :)

Jussn

nemen, nu blev det ju lite pinsamt helt plötsligt. jag skrev till helt fel person.. jisses! förlåt.

Becka

sv: jag har haft en underbar dag!:) Pojkvännen är påväg hem så det känns jättekul! måste förensten säga att du är jättelik en vän till mig som bor i USA:P läskigt lik!

Malin

smoothie är alltid gott! :D tack för din kommentar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: