slide show

So close

Om jag inte hade gått i skolan den 16/5 så skulle vi förmodligen åkt till Tunisien... vi fick hem nåt icablad och då kostade det 10000:- (om man har ica kort, annars 11000 typ) med flyg&hotell + all inclusive i en vecka på Djerba i Tunisien, billigt ju. Jag vill åkaaaa.

Men jag kan iallafall tipsa er som är sugna på att åka och letar efter billiga resor, alltså den 16/5 med fritidsresor 3stjärnigt hotell med all inclusive. 1000:- rabatt om man har icakort. Det finns begränsat antal platser så skynda! Står på det där icabladet man brukar få hem ibland..



Vill åka utomlands nuuuu. Djerba på bilden

Liza

SVAR:

Jaa, visst är det snyggt! Vill ha! :D

elliz och elviz

sv:ja haha !!

Allt bra?

kram <3

Lina

Sv:

Hejsan, jo det är helt okey med mig idag!

Hur är det med dig själv? :)

Julia

hej vad tycker du om min nya header? :D

Sanna Johansson

Hej!



sv julia:

Tack Julia min dag har vart OKEJ men det blir bättre imorgon, tack för du frågar. gulligt av dig!

hanna

Sv, Tack tack :)

Matilda

Jag har haft en superbra dag ! Och hur har din varit ? :D

Amanda

sv; helt ok..sj? :)

Petra

Hej hej på dig du:) jag mår fint, själv då?



Hejsvejs

Jenny Lampinen

Varför itne abra ta ledigt från skolan en vecka? :D Ta med skolböcker, sätt dig på stranden i tunisien och njut :D hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: