slide show

New











Fick hem lite nytt från H&M för nån dag sen. Nu är jag redo inför sommaren 2010!

Nu ska jag plugga lite, måste plugga typ hela lovet så det är lika bra att sätta igång nu.. känns som att jag inte gör så mycket annat än att plugga? Hm.. aja, ska kolla på tv också så jag skriver mer imorn, kram!

 

hanna

snyggt ;D <3

SV: Vad roligt att du tyckte att mitt The Sims hus var fint!! :)

joanna

snygga glasögon och linnen!!

julia

sv: tack så mycket vad glad jag blir :)

ha det bra!

Cornelia

Sv: Tack så mycket, detamma!



Fin blogg :)

J E N N Y

vädligt fina grejer! :D

Vart kommer solisarna ifrån?

cecilia

linnet som det står : love me, love me not, love me på var jättesnyggt :) det andra med såklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: