slide show

Nationella prov i engelska

Imorgon på morgonen har vi nationella prov i engelska. Jag ska kicka ass, jag är ju så grym på engelska... not. Men det är iallafall läs&hörförståelse med 30 minuters break. Jag tror det kommer gå bra.. hoppas det.
Ska ladda upp med en smoothie a la Julia om jag hinner... hihi.

Sofie- Ännu en Blondin

sv; thx! vad snäll du är :)

allt bra med dig?

gaby

Tack, detsamma! Smoothien ser god ut :D

Madde

Det där ser mumsigt ut ;)

Lycka vill imorron :D

emma

hoppas det är lätt =)

jag är riktigt nervös..

Elin Toreborg [foto]

Söt blogg! :)

EMMA

Ja, om man ändå hade pengar alltså! :(

ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Åå va gött med smoothie!



Jätte snygg header :)

Sofie- Ännu en Blondin

sv; okej vad bra :) gick provet bra då?

ah, de är bara bra med mig tack! Kram

caroline - michael jackson ♥

LYCKA TILL :D

Sofie

Usch, jag har också nationella.. hela förmiddagen också. Det kommer bli jobbigt =/

natasha

Mummsiiiigt!

simone

så gott :D

cecilia

jag hade också det imorse, gick det bra för dig ? :)

CAROLINA FAGERKULL PHOTOGRAPHY

Svar: Tacktacktack:D Blir så glad.



Mums med smoothie!

Kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: