slide show

Myskväll

Tjaaa! Har varit med Amanda idag, vi har tittat i lite affärer, fikat och snackat om våran Gran canaria resa. (vi längtar ihjäl oss, haha) Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla om det finns nåt bra på tv och käka massa godis.

Bild från november nångång... =)

sara

sv:Tack :D

Ska du till Gran Canaria? Jag älskar den ön! Vilken stad ska du till ? :)

June

SV: Visst är det irriterande :P

FOTOGRABBEN.SE

Hejsan! Vad gör du denna fredagskväll? :D

HANNA

sv: åh tack! det gick nog ganska bra! :)

hoppas du får en mysig kväll!

kram

belloon

vill du bli veckans blogg? Klicka på bilden nedanför!! =)

http://belloon.blogg.se/2010/march/dagens-fraga-1.html#comment

Nike

Heej, fin header du har!

SV: Bara bra, dd? :D

simone

Hallå going, vad gör du för mysis ikväll? Här är det film och föör mycket kalorier ^^

Julia

Jag vill också ha en system kamera!

Söt blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: