slide show

Mjukisdräkt (?) hiss/diss?



Vad tycker ni om den här mjukisdräkten (eller vad man nu ska kalla den för?) från bikbok, hiss/diss? Den ser ju så sjukt mysig ut, skulle lätt kunna gå omkring i den hemma men jag skulle inte betala 600 för den.. :s
Den är inte så speciellt snygg heller så jag föredrar mjukisbyxor & hoodie, och inte i hopsatt typ... hehe.
Sofie- Ännu en Blondin

sv; ahaaa. läste inte riktigt :) okej, men då önskar jag dig lycka till då!



Hahah vilken fuuul mjukisdräkt! nä, skulle nog inte köpa den för 600kr haha. ser ut som en dagisoverall typ!

puffe<33

hiss!! jätte sööt + snygg!!!

säljes

kolla gärna min blogg.. säljer allt från kläder monki. mac smink m.m ... öppen för byten också..

Sofie

Oj hjälp! Jag måste nog säga hiss faktist haha. Fatta coolt att gå runt med den hemma :D

LINDEROTH

tror att den är sjukt skön, det finns ju mycket finare än det där exemplet.. men som sagt man skulle ju endast gå med den hemma och då känns 600 kr lite väl mycket. Men om jag hade råd hade jag nog slagit till på en rosa och vit som jag har sett :P

Petra

Diss..

Petra

Jag måste nog säga diss...

YVONNE

Haha den var ganska söt men jag hatar mjukis så diss

emma

nej, inget som jag skulle föredra!

den ser super mysig ut, men håller med dig, skulle aldrig betala 600 kronor för den :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: