slide show

Little miss...



Little miss sunshine & dom där tröjorna är ju bara för söta. Dom här kommer från phoenixtshirt och kostar 299 kr st :)
Linnea

sv: TACK!



fina t-shirtar!



allt bra med dig idag? :)

Linda

Tackar, ja nu jäklar!Min frissa bli glad om inte annat när jag skött mitt hår,hehe.

Emma

sv:

jodå ;)

hur äre själv?

gabbie

Sv: Hej, jag mår riktigt bra idag faktiskt :) Hur mår du?

Julia ♥

hihi söta tröjor, ska du köpa nån? :)

Malin

sv: tack :-)

f

dom tröjorna är så söta, haha :)

karoline

hur är det med dig idag ? :)

emma

Tack så jätte mkt : )detsamma ! har du gjort i helgen då?

Julia ♥

Okej=) vilken isf:D<3

Madde

sv; Jo det är bara fint =p

Hur är det själv?

jea

De är himla söta de där :)

f

ja :)

jossan m

sv; haha a visst är den? :) kramar

caroline - michael jackson ♥

Söta =)

S I G N E

vilka söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: