slide show

Linnen, Gina tricot



Gina tricot har fått in flera jättesnygga och somriga linnen bl.a den här ovan... assnygga tycker jag! Speciellt den längst till vänster och den i mitten.

Vilken väljer ni? ;)
Sara

hej, aa det är det :D desamma!

JOHANNA .

SV; Jo det tycker jag också :)

maja

bra blogg! läs gärna min:)

Joanna

Ja tycker de första e finast ;)

Linda

Jag gillade den i mitten bäst. Väldigt diskret. Det gillar jag :)

Sara

Diggar din blogg ;D

Annie

sv: haha ja jo de hoppas verkligen jag med :)

Julia&Sofia

j*vlar vilka ap snygga linnen! :D perfekt till sommaren ju! =)

Elaine

Jag väljer den i mitten:)

sandra

Hejhej :)

allt bra?

önskar dig en trevlig Fredagskväll.

daniela

den mittersta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: