slide show

Leggings - 1,2,3 eller 4?


Jag har lite beslutsångest men det står mellan 3 eller 4:an. Vilken/vilka skulle ni välja? =)
Dhanii

Visst är de !



Jag skulle stå mellan leggings nr 2 och 4 ! :)



Love / D

amanda bäcklin

fin blogg du har :)

daniela

2an :)

Cecilia

ja där ser man :p hehe. jag skulle nog valt 2 eller 3an (; jättefin blogg!

Isabel

tack så mycket, detsamma :D



och 4 ;)

micki

Nummer två hade jag inte tackat nej till!

puffe<33

3!!!

Elinor

sv; Toppen faktiskt.

Bee

sv: Tack ^^ Din med ;)



Jag hade valt tvåan :D

viktoria

aa väldigt vackert

Neli

Tack hihi :D Det är min söta pojkvän som har gjort den åt mig :) ♥

Jag suger på photoshop haha :D



Hoppas din dag har varit bra :)

KRAM söt ♥

Sara

Jag skulle tagit nummer 3 :D

Coolt, ska du utomlands `?

Kram

MissBumblebee

Vilka snygga leggings, vart finns dom att köpa?



//Missbumblebee

Pam :)

sv; tack för din röst! ;D

jm

4 ;)

matildalala

3 och 4 va snyggast :D

Jenniien

alla var snygga så jag vet inte vilka jag skulle välja, kanske 2:an!!=)

emma ♥

hej, det är så att jag är med i en veckansbloggtävling, och skulle vara jätte tacksam om du ville rösta, på nummer ett :D! Det skulle betyda så mycket.



http://soetpam.blogg.se/2010/march/finalisterna.html#comment



Om du gör de blir jag jätte glad :D

puffe<33

vart kan man köpa dom??? <3

Carro

Hej!

tack för att du kikade in i min blogg.

allt är bra med mig! hoppas att du får en grymt bra dag! btw. jag skulle kört på alt. 4 ;)

jeanette

Jag hade valt tvåan eller trean :)

Linnea

Jag hade nog valt 4:an! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: