slide show

Längtar

Det är runt 8 månader kvar tills Gran canaria och jag typ längtar ihjäl mig... hur ska jag orka vänta så länge? Sämst tålamod eller vad.. :p Nejmen sommaren kommer ju gå fort, sen är det höst och sen sticker vi. Can't wait =)

Sara [Tävling på bloggen!]

Hur länge blir ni borta?

caroline - michael jackson ♥

Lyckost! :D

simone

Gud vad sköönt! :D

Jennifer

Halloj! Jag har haft en helt okej dag. Hoppas du har haft en bra dag :)

Bella

oh gud vad roligt :D!

Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en kanonbra torsdag!! :D

Många kramar från mig ^^,

Hanna

Allt bra idag ? :)

sannie

åwwh, naaajs! :)

eemmapeemma

samma här !

Edine

SV: detsamma :D



Mysigt med resa!

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: ja :D



fan vad kul <3

Sidney The Singer

Härligt med spanien=)

embelle

sv: Rollebolle är cool :)



GC ♥

ARMIN

Hej! Ja, allt bra här ja!



Med dig? ;)

Lisa

extremt avundsjuk!

jennifer

ja de är väl rätt så bra, själv då? :)

simone

Hej fina julia, vad gör du för fredagsmys, elelr det kanske blir senare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: