slide show

Klippa jeans

Provade ett par jeans nyss som jag aldrig använder eftersom dom är rätt stora men dom skulle vara sjukt snygga som jeansshorts så jag behöver lite tips. Vad ska jag tänka på när jag klipper? Andra tips?

Therese

Visst är det^^ Allt bra?

Frida Stigevik

sv: visst ärom!

JUDITH

SV: jag har också använt treéseme sen i julas, tills jag testa dethär jag tipsade om :) tycker att det funkar men det härär önnu bättre! :D

Josefine

tack snälla du ;D

Josefine

dagen är bara bra här, :) själv?

Nilla

Tipset är nog att klippa av en bit i taget och prova dessemellan! :-)

pameee♥

Hej fin blogg

nathalie eriksson

sv: hej! allt är bara bra med mig! :) själver?

Nicole

sv: jo, jag mår toppen snoppen, själv då?

emma

sv: tack:)

moa

hejhe =D allt är bra, hr är det själv då?

Sissi

sv; tack så mycket :)



tänk på att inte göra dom lite längre om du sen ska vika upp benen så dom inte blir för korta :)

Linda Olofsson

sv; De är kanon. själv då? =)

J O H A N N A

Har provat sy kjol av ett par jeans. Går hur bra som helst men om du vill ha shorts: klipp av längre än den längd du önskar så att du eventuellt kan vika upp kanten några gånger. Då slipper du fålla kanten och den blir inte "trådig". Några stygn i sidosömmarna bara så att det sitter kvar.

Lycka till! :)

simone

riktigt snygga jeans!

SELMA

sv: det e bara bra! ;) dd?? :D

Patricia Klinteberg

Riktigt snygga jeans! (:

Sandra T

Kan du gissa vilken låt jag söker efter i min blogg? (:

N e l l y ♥

SV; Njaa är sjuk så det är väl sådär ^^ Sj då?

Humle

sv: yepp ^^ du då?

Penny ♥

sv. mwihii, din med :'3

nena

jag tycker att du ska mäta isåfall

Laura :3

SV; Tack detsamma! :))



Jag har klippt minst 2 par jeans till shorts och dem blev inte så lyckat! :S



kram

HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas allt är jättebra med dig :}

kram, http://hannaest.blogg.se

Huyen

Jag brukar klippa mina gamla brallor

man måste rita först vart någonstans man ska klippa

sen använder jag ofta en sån papperskniv och skär lite på linjen där ska klippas

sen river jag bara XD

man kan trassa till brallorna med typ vassa stenar, rivjärrn, vad som helst

lycka till :)

lagt upp bilder på mina nya skor och vill gärna höra vad du tycker! Puss

emelieresander

fin blogg :)

Anonym

ja jag ahr haft en bra dag!:) själv?:D

M A T I L D A J A N Z O N

FRÅGESTUND I BLOGGEN!

ställ vilken fråga som helst :)

kram, <3

JULIAS FOTOBLOGG

sv: Tack så mycket! :D



Hur mår du idag? :)

robin hood.

Sv: Hej, jo det är bara bra, själv då? :>

Malin

VA? vfr klippa av ett par snygga boyfriend-jeans nu när du inte kan använda de förän när det blir varmt?



Om jag va du skulle jag använda dom som dom e och sen isåfall klippa av dom när det blir lite varmare ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: