slide show

Godnatt

Nu ska jag krypa under täcket och sova.. upp tidigt imorgon då! Ärligt talat så känner jag mig rätt så pepp på att gå till skolan, vet inte varför dock..? Men vi hörs imorgon, natti ♥



Bild från i somras. För er som undrar varför det står rainb0wcupcake på en del gamla bilder så är det ett.. hm, vad ska man säga.. gammalt smeknamn? Hette så på många olika sidor förut iallafall, hehe.. gulligt


Jag funderar på att färga håret såhär, skulle det passa mig tror ni? =)

EM

Hejsan, det har jag! Och ja, färga hårtet så! Grymt fint och inte för mörkt utan perfekt;)

Ludde

Oj visste inte att hon hade färgat håret:O



Sv: Ja:) Hihi

amanda

tackdu, det tar en god tid och fixa håret så haha :)

Noouuur

såå guulliig blogg♥

Emelie

hej jo allt är bra med mig :D

själv då Kram !

Det var super snyggt!

Sv: Tack här är det bra :-)

Hoppas du sover gott!

Kram

Emelie

Hej jo allt är skit bra med mig självdå=)?

SARA.

Hej :) behöver din hjälp, ska jag klippa lugg eller ha det som jag har nu?:) KRAM

Robina

jadå, allt är bra med mig :) Hoppas allt är bra med dig med :)

cammie

Hoppas du haft en kanon fin söndag och att allt är bra med dig?! :)

Gabriella

Hallo :), hur är det :D?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: