slide show

Gladiatorsandaler, H&M



Okej, jag vet att typ alla kommer gå runt i såna i sommar men skitsamma, snygga är dom iallafall! Jag har beställt ett par svarta, kommer nog gå runt i dom hela sommaren, hehe ;)
Alexandra

Ja tack :) Hur är det själv då? ^^

Ha en super bra söndag

Wilma

Jo då allt e bra med mig.. tror dock att jag e på ge att bli förkyld :/ hur är det med dig? Har du lov?:D

a

sv: hejsan :) jo allt är bara bra med mig, hur är det själv? ;)

Ellenor

sv. det var så lite så

Lina

sv; allt är bara bra, hur är det själv ?



Grymt snygga skor, inte dyra direkt !:)

nathalie

det är bra med mej förutom att jag e lite trött dah ^^ hur ärre själv ? :)<3



följa varann via bloglovin ? =)

Julia

fin blogg:)!

Stina

sv; Jo det är bara bra , hur är det sj då ? :)

Lorissa

jag ska inte ha gladiatorsandaler, har aldrig platta skor på sommaren :)



sv: Ja, idag mår jag mycket bättre, tackar som frågar :) Hur mår du?

Michaela / foto, design och vardagsliv

svar;



tusen tack :D

va snällt sagt :)

J E N N Y

tjuuh! :)



skulle du kunna vara snäll och rösta på mig? =) gå in på min blogg isf ;*

cecilia

jag älskar såna skor alltså ;) perfekta sommarskorna

matilda!ッ

sv; okej :)

J E N N Y

SÅ snygga sandaler!!! :D

f

snygga :)

alaa

söta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: