slide show

Give me

Jag sitter här och hostar för att jag att svalde fel nyss.. haha jobbigt läge. Medan jag försöker kväva hostattackerna kollar jag på klänningar till skolavslutningen. Jag vet vad för klänning jag är ute efter (ni vet bilden med mina fina photoshop skills.. haha) men när jag hittade spetsklänningarna i inlägget under blev jag supersugen på en sån... tänk en svart spetsklänning (den här under då) och ett par snygga heels... give me!



Ge mig! =)
Pillan

hej hoppas du haft en bra dag :)

fin känning!

von Erran

sv: Samma som jag då :) Vilken e din favoritfärg annars?



Snygg tunika :)

Nadja

Hejje bara bra sj? =)

Elin, one of a kind

Tack, detsamma :)



Spets är riktigt snyggt, tyvärr har jag inte hunnit införskaffa mig något sånt plagg ännu =/ Måste ta och göra det :D

Johanna [s h o n a l i]

Väldigt snygg tröja!

sv. Tack :)

ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

I gimp, sjdå? :)

Charlotta

Hej Julia! Tack för dina söta kommentarer du brukar flika in med på bloggen, fortsätt med det, det är alltid lika kul! Jag är dålig på att svara men nu när jag är hemma på semester tänkte jag äntligen höra av mig. En gång frågade du om Safari centret. Om du fortfaande vill veta så är det ett av de största köpcentrumen i PLA (playa las americas) med massa butiker. Safari ligger nästan på gränsen mellan pla och CRI (los christianos). Där finns allt från skoaffärer till parfymaffärer, billigare klädaffärer till märkesaffärer som Guess m.m. och den bästa affären är Zara som ligger i ena änden av centrumet, den närmast CRI. I närheten av Safari ligger Mango som har riktigt snygga kläder och du får heller inte glömma favoriten Bershka om du planerar att åka till spanien!

sandra

ja låten är grym :)

moa

allt är bra med mig :) själv då?

Joey

fiiin fiiin!

Rebecca

Yes allt e bra med mig ;)



Gillar tröjan!

sonja

svart känns lite tråkigt på skolavslutningen , men den e ändå gudomligt snygg!

Jennsan

snygg!

Linnéa

Tack så mycket! Kan inte fatta ännu att lägenheten är min <3

maja.

haha det har vi hört förr :)

Daniella, Louise & Sandra

supersnygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: