slide show

Gina tricots dödskalle mönster - hiss/diss?



Hade det varit jag för några år sen hade jag älskat dom men nu? Nej, diss tycker jag =)
Boosse

Hej! Jo tack, et är fint, hur står det till själv?

Nikolina

Min helg var mysig, din da? :)

- YE HELLO !

- hiss förfan!

Sourlemon

Sv: Tjabba! Allt är perfekt med mig idag, hoppas allt är bra för dig också! :)

-



Aaw, inte kan man dissa döskallar heller ;) Jag tyckte dom var lite coola om man mixar dom med rätt :)



Sara

jo allt är bara bra =) hur är det själv =)?

jjoseeefiin

sv: allt är bara bra, själv?

Dolly

tack babe..

Vanessa

Svar; tack ! (: hoppas du haft en bra helg !

Amanda

absolut hiss :)

haft en bra helg?

lovisa

svar: Tack, detsamma :)

Linda - 16år och flyttat hemifrån

Va med på tävlingen på bloggen! :)

Mici i USA

Definitivt diss från mig med!

Allt har varit toppen med mig idag trots det gråa vädret...hoppas din helg var bra!



tack för titten i min blogg!

simone

Godmorgon pudding! Hur ser veckan ut..? Här är det jobb, träning, träning jobb.. ^^ Men ändå :D

Elin

Hiss, helt klart! Jag gillart!



Hoppas allt är bra med dig idag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: