slide show

Fråga - Vilket land vill ni helst åka till?



Okej, här kommer typ världens längsta lista över länder&ställen som jag vill åka till:

USA
Australien
Thailand
Mexico
Dominikanska rebubliken
Kanada
Bahamas
St. Maarten + massor med andra såna öar
Gran canaria (ska dit)
Teneriffa
Lanzarote
Fuerteventura
Mallorca
Menorca
London
Frankrike (Paris & Cannes)
Italien
Sardinien
Kefalonia
Zakynthos
Kreta
Rhodos
Turkiet
Cypern (varit där 2ggr)
Egypten
Tunisien
Dubai
Bulgarien
Maldiverna
Mauritius

Har säkert glömt massor med ställen men det var iallafall "några" ställen som jag nångång ska besöka =)
Emma

Sv: Tröjan är min systers, vet inte vart den är köpt men inte i NY :) men om du vill ha en så finns det säkert på markanader m.m! :)

sophia

italien :)

hannah

sv: Verkligen! synd att man inte ägde dom, hihi :)

modemix/sheima

:D

simone

Japan och Kina :D

P R I M M S

Jag vill jättegärna åka till Thailand och Australien :) KRAM

Anonym

USA



kolla gärna in www.skoojaree.blogg.se

JAGHETERINTESUNE

hehe, lång lista det där ;) jag skulle vilja åka new york, afrika, london, :)

amanda persson

Min dag har varit toppen so far....

Om jag skulle vilja åka någonstans så skulle det vara till något varmt ställe där man bara kan sola och bada hela dagen lång och gå ut och parta ända fram till morgonen ;)

Hannah <3

new york tror jag även fast jag har vart där :D<3

Alexandra

USA, New York lätt! Ska dit i sommar/höst :)

Linnea

Heej, ja det är super - själv då? :)

Ellenor

jag vill åka till San Francisco, London (igen), Rom (igen), Kroatien, Paris (igen), Bali, Australien, Indien och en massa fler ställen!!

LOVISA

Just nu: USA, Thiland, Australien och Nya Zeeland, London och Grekland (:

daniela

florida!

emma

skulle vilja besöka:

USA, New york, LA, osv

Thailand

England (london)

Frankrike (Paris)

Kina

kroatien

japan

teneriffa

italien



lite tur nog var jag i london förra hösten och så ska jag tågluffa i europa i sommar! kommer besöka massor, paris, kroatien, italien, grekland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: