slide show

Fråga - Utländska bloggar



(Jag vet att jag skrev utan d på bilden, var lite osäker men kollade upp det nu... hehe)

Jag läser några.. bl.a en från Australien och ett par från USA.. tycker att det superkul att läsa utländska bloggar =)

Nu ska jag plugga, hörs imorn :)
Anonym

Fin blogg! :D

Den enda utländska bloggen jag läser är voe.blogg.no, har inte funnit så många andra =)

Tess

Jag läser en del modebloggar från USA :) Kram <3

Emma Brandmyr

Sv; De är bra sj? ;)

caroline - michael jackson ♥

Det kanske man ska testa! =)

Itslove

hejhej hur har din måndag varit??

Therese

Verkligen, men idag regnar det^^ Händer idag då?

J O L L E

jag gillar att läsa bloggar från folk som bor i thailand! hare fint!

Deniesé

Nej jag tror inte jag läser någon utländsk blogg faktiskt. gör du? Jo, eller ja. Kakhusets blogg de bor i australien nu :)



sv: Tack :) Härligt, jag har varit lite överallt på rix fm :P haha

Angelica

hoppas samma:)

A

nej, jag läser inga utländska hehe!

FOTOGRABBEN.SE

Jag tror inte jag läser någon utländsk blogg :)

Ida

Svar: Det var jättegott!



Jag läser inga utländska bloggar, tyvärr, men skulle gärna göra (helst en på engelska) om jag hittade någon bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: