slide show

Fråga - Melodifestivalen


... Tycker ni att hon var värd att vinna? Vem hoppades ni skulle vinna? Jag tycker hon är rätt okej, absolut inte den sämsta men inte den bästa heller.. jag hoppades att Erik, Ola eller typ Darin skulle vinna men aja :)
ellinorpettersson'

Jag menar det, älska sommaren! :D

allt bra med dig då+ :)

filippa ★

jag tycker att hon var rätt bra men jag hållde lite mer på salem eller darin :)

tora

sv: jo tack, är lite små förkyld men men.. :P själv? :)

sophia

jag vet inte riktigt vem som jag hoppades på :P , jag ska gå på lady gaga konsären och kommentera gärna vår frågestund :)

photoblog by malinhe,

SVAR: tack! :)



föresten, jag har en fototävling på min blogg och undrar om du vill vara med?:) priserna är jättebra!



1a: laptopfodral med handtag för bärbara datorer mellan 13-15,6". (värde 300kr)

2a: laptopskin (37*27 cm) (värde 210kr)

3a: musmatta (värde 49kr)



läs mer här: http://malinhee.blogg.se/2010/march/fototavling.html#comment

emma

erik in my heart

emma

jag tycker att salem al fakir skulle vinna =)

anna var duktig, men lite tråkigt bidrag för att vara i melodifestivalen.. vad tykcer du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: