slide show

Fråga - Favoritaffär



Mina är typ Gina tricot, Monki, Topshop, Forever 21, Bikbok, Cubus... tror att det var alla, hehe. H&M har också mycket fint men innan vårkollektionen kom ut tyckte jag inte att det fanns så mycket fint.
Maria

sv; hej hej på dig! ;) jag mår bara bra :D

hur mår du sj idag? :P

jennifer

Hejhej :D har inte haft världens bästa dag men det funkar! Fin blogg :)

f'

Sv: jo barabra sjdå?

sarah

kolla in min blogg :)

Rebecca

Sv: Hej du :) Jadå, det har jag. Hoppas att du också haft en bra dag! :)

Lisa

fin blogg!



//Lisa

Nathalie

Sv; hej! du det är prima :) hur är det själv?

Min favvo affär är Monki och Bik bok :)



www.starcevic.blogg.se

Linn

ja den har varit fin, själv? :D

Emelie

Sv: allt är bara bra :) med dig då?

AnnaWK

Dagen är jättebra då sambon just kom hem med två biljetter till Alice i Underlandet :)

Nessie

allt är bra med mig!

du då?

fin blogg;)

kramkram

linn

Cubus och gina tricot är mina favoriter:D

Laura :3

NewYorker och monki :))



kram

LISOU

Fin blogg! :)

Josefine

Monki och Gina tricot! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: