slide show

Dream



Nångång ska jag hit, till staden som jag alltid velat åka till. Om jag bestämmer mig för att plugga vidare (vilket jag inte tror att jag ska men ifall att) så ska det bli i LA
Jane

Jag vill också ut och resa i Amerika :) det verkar awesome där!



Tack detsamma:D

Elin

Svar: Håller med

aayah ♥/ Sweet 17!

usch ja, det är dom verkligen!



vad gör du? _:D

Samantha

En stad jag också vill besöka!

Tone

Tack :)

Åh dit vill jag också åka :)

MLI

desamma :) allt bra med dig? kramar

Linda - det handlar om helheten

Gillar din header! :)

okej, jag har sett några andra använda det med men är det inte kallt? jag står i kvalet ifall jag ska slopa vinterjackan eller inte. känns som att det är för varmt för vinterjacka men för kallt för tunn vårjacka. haha vilket ilandsproblem..egentligen!

´ sandra

´ söt blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: