slide show

Dagens...

DAGENS VILL HA: vår, sommar & värme
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor och hoodie... mysoutfit
DAGENS FRISYR: utsläppt. sov i flätor i natt så har lite lockar också
DAGENS LÅT: david guetta ft. kid cudi - memories
DAGENS PLANER: va med amanda
DAGENS SAKNAD: sommaren typ
DAGENS DUMMASTE: vet inte.. tror inte jag har gjort nåt dumt? hehe
DAGENS MISSLYCKANDE: inget? =)
DAGENS DROG: vet inte.. musik kanske?
DAGENS KÖP: handla med mami..
DAGENS GODIS: lite från igår
DAGENS HUMÖR: glad, flummig, trött.. det gamla vanliga typ, hihi
DAGENS CITAT: no idea
DAGENS ROLIGASTE: amanda =)

Lite tidsfördriv bara.. låg i sängen, läste & lyssnade på musik nyss.. somnade nästan, så jag känner mig lagomt sliten nu... hehe

En varm sommardag... vill ha vår, värme, sommar och sol nu... =)

tove söderström

sv: hej tack detsamma :)

Rebecca

tack detsamma <3

elin

sv; ja visst är det fint :) <3

alex

Svar: Ja den var jättebra :D

Emma

tack detsamma =)

är allt bra med dig ? =)

kram

Sabina

jaa, det ska verkligen bli härligt!

vill också ha sommar nu!!

linn

sv: hej på dig med :) Kunde varit bättre helt klart! haha, men ha en bra dag du med:)

diana

Sv; aaw tack så mkt :))

Viktoria M

sv: desamma desamma :)

Mathilda

verkar så :(

Laura :3

Vill också ha sommaren här!! :D



kram

Emelie

detsamma :)

Zabina

sv:

Ja, men visst är det så? :)

Ida

Hjälp mig välja design?

carro

Tack så mkt :)

Katharina

Fin blogg du har! Hade du en bra lördag? :)

Johanna

Åh vad härligt! Jag vill också ha sommar...

beatrice

sv; jo tack, det är bra :) med dig?

stina

tackar! detsamma! =)



saknar sommaren!

Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

louise johansson

åh du är verkligen inte ensam om att vilja ha sommar nu, haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: