slide show

Converse - 1,2,3 eller 4?


Jag skulle valt den 3:e, den höga lightmodellen alltså. Men alla är riktigt snygga =)
Diana

Iiiiihh, ledsen men jag är allergisk mot converse... kan inte hjälpa dig i frågan. ;)

johäänna

jag har ju lite svårt för dom med låg sula.

hederliga converse skare va :P

Linnea

allt är bra med mig! :D hur är det själv? :)))

ida

svar: tack så mycket :D

Jennie

dessama :)

Lina<3

SV: allt är bra;)! Jag gillar converse nr 1:P

Och så har du en fett snygg header!<3

zita

Jag tycker den klassiska, 4, är den finaste :D jag har den (: hah, vilken tycker du mest om ?

nadia

Älskar verkligen din blogg!



Anmäl dig till dagens blogg kanske?



kram

MissCM

jag älskar nr 3 och 4. har beställt dom tv åfaktiskt, fast i babyrosa! ;D

puffe<33

4!! <3

Sooz Photography

Nr 4 är snyggast, nr 3 på andra plats.

Filippa

3 och 4 tycker jag!<3

susy

tack!

tvåan å fyran,lätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: