slide show

Blommiga leggings - hiss/diss?

Nu sticker jag ut och möter upp Linn... skriver mer senare, så länge kan ni hissa eller dissa ett par leggings.


Jag måste säga diss. Det känns lite för.. mycket
Sooz Photography

Diss, jag tycker det ser lite.. tantigt ut ^

louise

sv: hej allt e bra, sj :)?

MAGDA - S E V E N D A Y S

jag tror faktiskt det SKULLE kunna vara snyggt om man matchar det med något lite mer nedtonat...!

Linnea

Allt är jätte bra :) Hur är det själv? :) kram

Felicia [ F o t o b l o g g ]

Jag säger diss jag med, skulle aldrig sätta på mig såna där, hehe ;)



SVAR: Tack så mycket! :)

Annica

Det är toppen, fast väldigt trött är jag eftersom jag har varit och badat med dottern och min kompis och hennes dotter. :D hur är det själv?

m y y s a n o l s s o n

sv. tack så mtk!

Amanda

börjar gilla det mer och mer, så en halvhiss ;)

puffe<33

håller med du!!! diss!!!!!!!!!!!

Denise

hiss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: