slide show

Avril Lavigne - Alice

Vet att jag har bloggat om den här låten förut men den är ju såååå bra! Som ni Avril fans kanske vet så har Avril skrivit låten till Alice in wonderland filmen.

Har knappt lyssnat på andra låtar än den här de senaste tiden... hehe =)



Mycket låttips det har varit den sista tiden... hehe, men sånt är väl kul?
ardiana

jo de är bra med mig :)

hur är de med dig?

Anonym

jadå, det har jag haft :) själv då? kram

tony

i do like this song ............... :)

simone

sv: Hej söt! Riktigt bra med mig här, hur mår du själv? :D

Anonym

omdu gillar mode, skönhet, smink, musik och maaasssa sånt,och att läsa om nästan allt!



checka min blogg så får du se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: