slide show

100323

Det är slutet av mars och det snöar.. eller ja det är väl blötsnö men ändå.. nu ska ju våren vara på väg men nejdå, vintern håller ett hårt grepp om oss stackars svenskar, haha :p

Slutade för ca 2 timmar sen men följde med Emma hem och såg på film.. tills jag kom på att jag måste hem och kolla på film. (vi håller på med filmanalys på svenskan) Men vi hann iallafall baka chokladbollar.. mums.

No:n måste varit världens flummigaste lektion... först var vi seriösa men sen spåra allt ur.. och när vi skulle gå hem så höll jag på att kvävas av mina skrattattacker typ, fick knappt luft, haha! Våran klass är bäst, kommer sakna er sen! ♥



Igår
Amanda

sv: tack tack, :):)

lisa♥

sv; hej, jag har haft en bra dag:) dudå?

DRYGASTEVER

Bra val :D

Hade nog också valt första :D

Ammi

sv: jaaa, de luktar skit gott :D

moa♥

hej tack desamma !:D

ha en bra dag !

kram / moa

sofia

jo de har jag:) själv? kram

eemma!

sv: det har jag absolut! :') har du? :)

LINDAVIOLA!

sv; aw, tack =).

Mimi

sv: Tack så jättemycket & detsamma! :)

hanna.NL

sv. Tack så mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: