slide show

100314

God morgon! Jag kollade aldrig på klockan när jag gick upp och nu ser jag att den snart är 10. Lika bra att vara uppe den här tiden kanske, har ju lite plugg att ta itu med. Ska nog börja kladda ner lite info som vi ska ha till gympan nu så det blir gjort... hörs sen ♥



Jag & Linn skulle ta kort när vi hoppade från den där blåa sandlådangrejen men våra kameror var för snabba, vi hann knappt komma upp på den där grejen, haha
Yohanna ♥

Allt e bara bra ^^ sj?

Mickis

sv: jadå, det är bra :D hur är det med dig då? :)

Sofija

tack, jo allt är bara bra! :) hur är de själv? (;

Evelin [fotoblogg/hästblogg]

Är lite förkyl...Men anars är det bra :) Själv??

Delta järna i min fototävling! :D

Beatrice

jo de är bra sj då? <<3

http://jenniferbergqvist.blogg.se

Sv: Visst var den:)

EEMMAAH

Hej & tack det fick jag,

hoppas du fick det dume!:)



Kram

JULIA

åh tack så mycket! desamma :)

annii

Fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: