slide show

100307

Hej bloggen! Sitter och knaprar på ett knäckebröd och dricker pucko. (pucko in my heart) Igårkväll låg jag i sängen och kollade på made, nåt program som jag inte kommer ihåg vad heter, nåt med queen iallafall och bytte då och då till world trade center filmen som gick på 4:an.. myskväll.

Idag är det sista lediga dagen... buhuuu.. aja, har ju påsklov om nån vecka :)
Sandra

söt blogg :)

JENNSAN - mitt mode

world trade center filmen är bra!

simone

pucko är käärlek :D

fanny

sv: ja, med mig är det bra! :) själv?

isabelle

Vart fick du min blogg adress ifrån gumman? :*

Fin blogg <3

KRAM

sara

SV: Jag har varit både i Maspalomas, Meloneras Aurguienagin och Playa del Ingels :D Gå till ökenstranden i Maspalomas, det är jättefint där :)

caroline - michael jackson ♥

Den filmen ville jag se :)

Jonna

Fiiin blogg:) kika gärna in i min!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: