slide show

100302

God morgon! Idag är jag uppe tidigt för jag ska till Emma redan vid 12. Ska snart hoppa in i duschen och göra iordning mig... frågan är om jag ska käka frulle innan jag drar? Vi tänkte göra pannkakor men vad är det för frukost egentligen? Haha, aja vi får se om jag får i mig nån macka innan jag drar ;p

Dagens i-landsproblem, vilken munkjacka ska jag ha?



Min supersköna klasshoodie (ni vet såna som man brukar göra i 9:an) eller...



... Den här från bikbok?

Michaela Stensveden

Hej, jag röstar för tröjan bikbok:) och ja, allt är bra med mig:) själv? Hehe:D

Tess

Den rutiga hoodien är grymt söt! :) Kram <3

Erika Norberg

jo tack, allt är fint med mig. och själv?

elliz

Sv:håller helt och hållet med :)

jätte snygg tröja :P



vad händer idag då? :D

Marina

Tack detsamma :) Jag röstar på den färgglada från BikBok!

JEEEESI!

den från bikbok! :D

Ina

Sv: Tack det är bara bra med mig idag ;0) Hur är det med dig?

Ems

sv: Haha :D det är ju så gott liksom :D

hur mår du då?

Karolin

Pannkakor äger, speciellt till frukost:D... Mina dagar börjar bli bättre tack ahr varit sjuk sen i lördags. Haha!

anniii

Fin tröja

signe

den dära tröjan är så fin! :) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: