slide show

Whatcha think?











Har ju skolavslutning imorgon och det här är de jag ska ha på mig! så vad tror ni, blir det bra? jag har inte provat att ha på mig allt samtidigt men jag tror det kommer bli riktigt snyggt! =)
Elin Annie Linnéa

Tackar =)



klänningen var sjukt söt!

Du börjar gymnasiet till hösten? Vad har du valt för linje? =)

Tack för din fina kommentar =)

jessiica

SV: Jag har faktiskt ingen aning när jag börjar skolan igen :o



Åh, så fin klänning! Det komemr bli super snyggt! :)

Malin

Riktigt snygga grejer, ska du inte ha det, tar jag det =P

Sofia

tack så mycket!

det där liknade ju lite det jag hade på mig! =)

j o h a n n a

jätte snygga kläder, var kommer linnet ifrån?



sv; verkligen störande och tråkigt att det ska finnas såna männiksor

btw; fin blogg!

kram

miss perfect

snygg blogg =)



har du haft en bra dag??

i

Söt blogg!

F R I D A

skitsnygga skor, verkligen!

a.l.a

Snyggt !! =)

j o h a n n a ♥

sv; sjävklart menade jag klänningen, okej ssuper fin i alla fall!

haft en bra dag ? KRAM! ♥

Jenny

jättefin klänning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: