slide show

Tråkig dag

Haft en aaaaaaastråkig dag idag. har inte gjort nånting känns det som. har kollat på lite ghost whisperer och paris hilton my new bff avsnitt. kan inte solen komma fram snart så man kan hitta på nåt ;o är iallafall glad över att jag hittade en låt idag som jag haft på hjärnan i flera veckor utan att veta vem som sjunger men nu vet jag! =)

snart ska jag nog se på nån film och äta chips, har inte ätit det på evigheter :)



Jag vill ha på mig min ursnygga klänning..  men jag kommer nog också använda den som en topp vid lite finare tillfällen, bara att vika upp den typ.. det skulle säkert bli jättefint till mina nya ljusa jeansshorts =) 
JENNSANS mode

söt klänning!

Lisen

haha, tack så mycket ;)

E.B ♥

sV; tack så mycket! :-)

j e s s i c a

SV: ja! lite sol & +25 skulle sitta bra!

Ellen

sv: tack desamma ;)

LOWA

Hade du en bra fredag?

kram, ha en fin lördagskväll :D

Linnéa

Gullig klänning <3

rachelle

Vilken snygg klänning!! :D



Sv - Skit snygga är dem! :D

E

Sv; atck! :)

emelie

Sorry för sent svar men har haft fullt upp med studenten. Haft en bra vecka? :D kram

kajsa bengtsson

Svar; Ska upp till Åh på konfirmationsläger :)

Anonym

hos mig regnar det och är grått, usch på det!

Celine's Blogg

sv; hihi jadå :)

Jennifer

Fin klänning!!



Svar; Javisst var de fina! ^^

moa

sjukt snygg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: