slide show

Basebolljacket







Det är den här ursnygga basebolljackan jag köpte igår! var bara tvungen att ha den när jag såg den, så snygg! =)

Snygg va? ♥

249:- gina tricot
Kitty

måste ha!

louise

sv: ja, den är bra :) snygg jacka :)

felicia lundin

ja :D snygg färg på koftan!!

Divan

hihi ja men eller hur. Super snygg tröja du har.

allt bra med dig ?

felicia lundin

jag med =) det är somrigt

louise

det är bara bra :) hur är det själv? :)

ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: Ska nog ta och testa den någon gång, om den nu fortfarande finns kvar.



Allt bra med dig idag då?

sagaaa- fotoblogg.

sv: menar du? det är asskönt meed sommarlooov!

allt bra?:)

jeanette

sv : tack :)

- Klara

Hahah, ja, det har nog jag också listat ut, då inlägget är rätt oseriöst :)

Emmelie

Nu har jag anordnat en tävling på min blogg där du har chansen att vinna två biobiljetter plus en länkning. Enkla tävlingsregler, kika in i min logg för att läsa mer om tävlingen, kram!



http://emmjes.blogg.se/2010/june/tavling.html#comment

Kitty

- übernace, som sagt :) Vad gör du då?

Madeleine

Svar; TACK!

emmy

Sv: tack så mycket :D

J U L I A

De är så coola!

josse

Hej hej ! :)

allt bra? ♥

josse

SV: jORÅ ALLT BRA MED MIG MED :)

händer i helgen då? =) ♥

josse

sv : jag ska nog kolla på prinsessbröllopet o chilla med vännerna ! :)

har du fint väder hos dig ?

Lina

tack sötaste (LL'



händer för ngt i kväll? :]

josse

sv: det är piss väder här..

händer i sommar?

Mirza

Sv; Imon tänkte jag börja med en del 1 :)

linn

ja jätte fin:)

Annika M Sriwanna

den satt snyggt på dig :) kommer användas flitigt i sommar va? :)

Linn Andersson

Asså seriöst, den är för snygg, vart köpte du den, jag vet på gina men vilket gina ? <3333 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: