slide show

Svart&vitt

Svartvita bilder är kul att redigera och blir nästan alltid snyggt.. jag tänkte göra några cypern bilder svartvita men det var bara några av mina nästan 3000 bilder passade i svartvitt.. ayia napa passar nog bäst i färg pga det turkosa havet och de blinkande neonskyltarna i stan men 3 bilder blev rätt bra iallafall:







Whatcha thiiink? =)
Malin

Glad midsommar!

Hur ser din midsommar ut? :)



svar: det tycker jag med, och så är hon rysligt vacker också!

elin !

sv: lugnt :D

Jätte fina bilder :)

Cassandra

åh, den första bilden var SJUKT

Cassandra

åh, den första bilden var SJUKT fin! :D

linda ♥

tack så mycket!:D<3

HANNA MALMSTEN

Trevlig midsommar :D

Mollymus - bloggar från Uppsala

Gillar bilden med parkbänken! :)

johanna o lana

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

Shabnam

Otroligt vackra bilder!

Glad midsommar!

E M A . W O R L D

sv: tack så mky :D allt bra?

linn

fina bilder:)

ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

tack, fina bilder du som fotat eller? <33

Maria - livet i Milano ☆

jättefina foton :)

Lisa

Sjukt fina bilder, du är en jätteduktig fotograf!



Lämna en fråga, jag har en frågestund på min blogg just nu! Tack tack och ha det bra, kram! :)

J e n n y

SV; tack ska du ha! :)



Underbara bilder btw! :D

pinja

shit va najsa bilder :)

alexandra

superfina ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: