slide show

Estocolmo


Åker till stockholm i en vecka i juli och då ska jag shoppa massor, ska bl.a kolla efter sakerna på bilden! blir antagligen grönan, sommarkrysset och skansen också.. åker med mamsen och vi ska bo hos min moster. det ska bli kul och skönt att komma iväg från stan! =)
jessica

ja de är han verkligen :D

Nathalie

åh vad mysigt! jag ska dit med min pojkvän den 10 juli:) längtar!! vilka dagar är sommarkrysset? det kan ju vara lite kul..

Pamela

Sv: tack tack! :)

Michelle

vad fint! :)



sv. oh tack! :)

A f r o b e l i t a

TACK=)



Åh det är så fint med jumpsuits=)

Sofia

tack, det är egendesign :D

MyzaaN

tacakr så jättemycket :D <3

MyzaaN

tacakr så jättemycket :D <3

Monkey

snygga plagg . vart är de från?

Cajsa

hehe, tackar! xD

ELINA

Kan jag lova att det var :D



Allt bra?

Veronica

Ja verkligen =) Kram

♥ C E C I L I A ♥

Ja Jummy <3

senada

fin blogg :)



Kolla gärna in min blogg (L)



kram..



Sara

fina plagg!!! :D

Viktoria

sv: verkligen, love it! :D

[email protected]

Hej hej :)



Det blåa linnet var jättefint, varifrån är det? :)



Kram!

Jasmin

oh! vart är jumpsuiten ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: