slide show

Sommarplaner

Sitter och funderar lite på vad jag ska göra i sommar! sommaren 2008 är nog den bästa sommaren hittills tror jag men det är massor med grejer som jag vill ha med från 2009 också. hoppas att 2010 blir en superrolig sommar! =)

Rix fm festivalen, med linn och emma (nån mer?) [x]



Stockholm med mamma i en vecka [x]



Göteborg i 1 eller 2 dagar med syster [hoppas]



Kryssning till tallinn/riga [hoppas]




Snart drar jag, ses ikväll eller nåt :)
PHOTOS BY NATALIA.

sv: jajamen! :D

» P H O T O L E N S

SVAR: Tack vad snällt! :)

a.l.

Ahhh göteborg är najs Var några år i rad jag alltid åkte dit på sommaren Hoppas ni får trevligt där =)

Johanna

göteborg är bäst ;)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh tack! :D

Jonna

Tack så mycket!

moa

vad tycker du om sommarbilderna på mig och mina kompisar ;)?

A.

Svar: Tack. :) -Åh, jag vill också till Göteborg! :D

Evalotta

Mycket planer för sommaren?:D

felleh

de verkar sjukt kul med Rix Fm:D ahha

Emma

Hoppas att du får en bra sommar :)

simone Jönsson

Göteborg är en härlig stad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: