slide show

Sista gången

Nu drar jag till skolan för sista gången, möter upp felle för sista gången, är i skolan för sista gången och säger hejdå till klassen! känns lite tråkigt men ändå skönt. ikväll är det avslutning och det bli sååå kul med sommarlov! riktigt efterlängtat.



Har rensat lite bland mina kläder, här är några av mina sommarkläder (hälften fick inte plats) hihih
sara(puellae)

tack :)

Hoppas du får en toppen dag!

a.l.

woohoooo sommarlov :D

Johanna

- Otroligt gott! :D

V e v v z ♥

sv; hon är sötast :D



Vad händer i helgen sötan? (;

jessica

Visst känns det super tråkigt att lämna en klass som liksom vart ens vardag i tre år .. :(

miss perfect

jo den har varit bra. har haft skolavslutning i dag och ska iväg och festa i kväll

Baby Melody

Gud vad härligt med sommarlov!:D

Ska du göra nåt speciellt på sommaren?



Ha en underbar dag sötis!<3

Baby Melody

Låter ju superkul dina sommarplaner!! :)



Själv ska jag nog jobba och sen ta en resa med min man. Ska också sola, bada och resa till Finland, jag kommer därifrån och vill såklart träffa mina vänner och familj.:)



Kram!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: