slide show

SHORTS









Nya shorts från h&m. snygga! =)
PHOTOS BY NATALIA.

sv: Tack sötnos :D

Allt bra med dig idag? :D

Anonym

skitfina :D

niccanh

Snygga shorts!

sv Jaaa vet :D

Ha en toppen kväll, kram!

Linnéa

I <3 divided :D

Anonym

verkligen! är det varmt hos dig?:)

L♥

SV: Ja visst är klänningarna fina :D !

BTW: Skit snygga short :D !

Pernilla

Najs =)



Ha en fortsatt bra dag.

PICCS FOTOBLOGG

Hej! Nu har du chansen att bli veckans blogg hos mig!



Kram, have fun in the sun!^^

Jessica

Det är i libanon :D

elinn

ohja, :)

är det bra med dig idag då? :)

MyzaaN

super snygga :d

Jennie

jag håller med : snygga !



SV ; ja , hennes blogg är grymt bra :)

vanja

sv: taack! :D

kitty

Snygga shorts! I love jeans shorts! Köpte ett par nya nyligen från Vila!

Nu måste vi bara vänta på vädret ! :)

xo

Honi

Sv: Tack! :)

Fina shorts, jag fick ett par gamla jeans av en killkompis förra året som jag gjorde till jeans-shorts, superfint!

Linnea ♥

SV: Vrål snygga :D !

Maja♥

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=69972 Bli medlem här (om du vill.) Man kan vinna smink pengar och present kort bara genom att samla poäng, När man väl kanske har fått 3500 poäng kan man tex köpa ett present kort påfyllt med 200 kr för sina poäng och få det hemskickat på stört eller om man vill ha en parfym då måste man också ha 3500 poäng. Dessutom är sidan helt kostnads fri. Och om du nu anser detta som en reklam eller nått annat störande så är det bara att radera kommentaren, hoppas jag inte störde för mycket :)

lea

skitsnygga! letar efter ett par själv.. man kanske borde besöka hm då..

Trondanneli

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: