slide show

REMIX



Dj earworm (ni vet han som gjort united state of pop remixerna) gör verkligen jättebra remixer, lyssna så får höra hur grym han är :)
i

Görs? :D

Mimmi

svar: Tack så jätte mycket! :D haha, din dag kommer ;)

i

Ja ellerhur?! :D

Så snyggt

elinn

tack sötnos, bra video ju! :D

Minnali

Snygg header!

Linda

SV: Det är bra om man kan roa någon ;)

♥Claaaudia ♥

Så bra!

vanja

fett bra :D

kitty

Håller med dej!



Det är synd att dom är så dyra. Men de håller iofs sjukt bra. Min mamma har haft sin väska i över 10 år och den ser inte ens sliten ut :S



xoxo

FlizanLizan

sv: hehe tack :P

Linnéa

Absolut jag vill gärna resa... Santorini i Grekland <3

matilda

jag håller med dig, grymma remixer! jag gillar united states of pop 09 :)

matilda

sv: fast denna var också riktigt bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: