slide show

Marabou polka



I fredags smakade jag marabou polka för första gången. jag brukar inte tycka om choklad och mint tillsammans men den här var riktigt god, lagom mycke polkasmak. den andra nya med passionsfrukt smak har jag inte ätit än, nån som har gjort det? marabou vinter floppade rejält iaf, uuääh.

Meeeen mjölkchoklad och marabou sommar ftw! ♥
Emma

Sv: Tack så mycket :)

sophie

Ja den är riktigt snygg :)

Bellis

är polka god? har aldrig vågat testa den haha :D

Linnea

Kanske får smaka den iaf ♥

Arzu

Usch jag hatar marabou polka! Men alla har ju andra åsikter... Behöver ju ine alltid langa upp min hehe



SV: Ja visst är den!

Bea

Den ser god ut!

MAGDA - S E V E N D A Y S

Usch, jag gillar verkligen inte choklad. Haha :<

k

Passion smakar riktigt äckligt :S Hostmedicin typ.

Damla

Sv; Heej jag har haft en underbar dag! sj? :P

Anonym

passionfrukten är riktigt vidrig! tacka vet jag apelsinkrokant =)

Becca

Jag tycker den är jättegod :)

grottis

polka är ju sååå god :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: