slide show

Ljusa slingor



På fredag ska jag göra ljusa slingor i mitt hår. vill ha som audrina har på bilden, tror ni att jag kommer få en liknande färg eller är mitt hår för mörkt? :o
Fashion by Fools

- ja, den är superfin :)

Bloggarmaja

det är snyggt :)

von Erran

sv: Ja absolut :)



Ljusa slingor blir nog jätte fint på dig :)

Evelina

Jätte fin blog, besök gärna min nya blogg och säg vad du tycker, i mitt första inlägg visar jag mina nya festskor, säg vad du tycker om dem!



/ Had det så bra!

Carolina

Tack så jätte mycket du:D

Fin blogg du har!

Fortsätt gärna kika in min blogg

Sofia

Ja verkligen. :)



Ja det tror jag nog!

mia

sv: åh, vad kul! :)

Rebecca

Jag tror det blir bra! Audrina har snygg färg på håret (:



svar: Det är helt underbart, vill ha sommar året om ^^

karin

det skulle nog bli fint :D

julia

ja det är riktigt skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: