slide show

Half baked







Godaste glassen evööööh ♥ vilken är eran favoritsmak? jag kan inte bestämma mig men alla som jag har smakat är verkligen supergoda!
dusko.s

Det var awesome. Den där glassen ser också awesome ut. :)

simone

mumsigt ;d

N I C O L I N A - F O T O B L O G G

Åh vad gött det ser ut!! :)



SVAR: Den var jättebra :D <3

Emelie

Åååh, håller me goooodaste glassen! :D

Half baked e min favorit! ;)

Nathalie

tack! åh vad gott det ser ut:D min favvo är new york super fudge chunk!

A.

Svar: Tycker jag med. :)

Ida

den är skitgod :)

- Klara

Jodå det är bra tack!

själv?

Jacqueline

Det där såg bra gott ut ;) Njaae, jag kan inte bestämma mig jag heller, alla är ju såå goda!



Sv: Taack så mycket! Du hade en jätte fin header :D



Allt bra med dig idag då?

julia

söt blogg!

Vad gör du idag då? :)

Annika M Sriwanna

half baked, vad är det för smak egentligen? :) hehe

Adine

Ååååh, den glassen är bäst! :D



Svar: Jag gillar den också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: