slide show

2 år sen

Idag är det precis 2 år sen jag och emma såg jonas brothers och avril lavigne i globens annex. känns sjukt att tiden har gått så fort men den här dagen är nog en av de bästa i mitt liv. fortfarande overkligt. ♥

här kommer en liten bildbomb:















Och ja, vi stog nästan längst fram... iiiih =)
Linda - ndaiL

supergot!

ISA

thanks babe ;) Klippte av ett av mina finaste par acne jeans så jag hoppas det blev lyckat haha

Millaaa

coolt att du sett dom! ;)



sv; heh jorå ;)

moa

blond/brunett?:)

kika in på bloggen och kommentera vad ni tycker! kram

Anonym

thank you :)

SÄÄMI Y ÄÄMI @ OOLYDIGA! ♥

ooh jonas brothers så snygga tkr jag! mest nick :D

Alice

sv; tack så mkt´:)

din med :D

ronja

sv: jaa :D

ronja

fina bilder :)

moa

sv:okej,blev det fint?:)

J

sv;

hehe :D

allt bra?

justsingit ♪♫

fin blogg :)

Madde

Hej! Har du njutit av solen idag? Kram

elin !

sv: Tack vad snällt sagt :)

Miss E

Coolt att sett dem!

Paulina

Gud vad ballt! Avril är ju Awesome. :3



** Tack ^^

Paulina

Söt blogg ! Kolla gärna in min blogg !! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: