slide show

100624

Godmorgon! vaknade redan vid 7, försökte somna om men det gick inge bra så jag gav upp och sitter här istället hur pigg som helst typ.. hihi.



Brist på bilder.. hehe
Lovisa

svar: japp det kan man säga, nu får den gärna stanna här hela sommaren ! :)

M A L I N :)

hehe jaa självklart :)



♥ C E C I L I A ♥

Tack :) <3

Hur mår du?

Jacqueline

Vad har du för planer för idag då?



Sv: jaa, jag ahde ju bara tur som hann köpa en nu när dom fick in dom igen :D

Nathalie

åh störande att inte kunna somna om! vad ska du hitta på idag då sötnos?:)

Maria - livet i Milano ☆

godmorgon :)

Vannichi

Ja , hur mår du :)?

matilda

ah okej, vad är twitter? :)

♥ C E C I L I A ♥

Jag mår toppen :)

♥ C E C I L I A ♥

jag ska sola och bada :)

Mariam Hakimi

Cool blogg;)

allt bra::?

matilda

aha okej :D

Millaaa

sv; ojoj den var verkligen det! du måste se den! ;) ^^

Johanna' & Lana

Kul att du är med! :D Lycka till!

Kram Lana & Johanna

Vannichi

Jo tack jag mår bra !

Vad gör du :)?

MyzaaN

finns bild på allt nu om du inte har kollat ;d

♥ C E C I L I A ♥

hej :) <3

Jag har gått vidare i vecvkans blogg hos matilda!

Kan du rösta på mig, jag är nr 3!

http://matildays.blogg.se/2010/june/rosta.html#comment

Nathalie

söt blogg!

allt bra med dig?

Kitty @ Kittyland

tack :D

Maria - livet i Milano ☆

det får du absolut, men länka gärna eftersom jag skrivit listan själv som jag har varje morgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: