slide show

Wordpress ?

Heeej bloggen! jag funderar på att flytta (eller göra en helt ny blogg) till wordpress men jag läste att man inte kunde göra en helt egen design om man inte hade en egen domän.. annars funderar jag på att ta bort en del från arkivet eller skapa en helt ny blogg.. är riktigt trött på den här faktiskt! hmm kanske bara ska göra en ny design här kanske ;o

SAAHA

s: visst var dom:)

julia

sv: tack..



rösta gärna på min bild i denna tävling.. Nr7! :D



http://hannahhamberg.blogg.se/2010/july/veckans-sommarbild-nu-kan-ni-borja-rosta.html#comment

Emelie <3

Vad kul att du gillade den bilden (:

allt bra med dig ?

Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

Emma

va fin blogg:D

; R e g i n a

always ;)

>> En skrivande Amanda <<

lättast är väl att bara göra en ny design, så tappar du inte en massa läsare =)



svar: okej =)

hur är det annars med dig idag? =)

Jennifer M.F

Hej! Ta gärna och kika in på min blogg och svara på dagens fråga "Varför bloggar du?" : ) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: