slide show

Valentines day

Nu hade jag tänkt kolla på filmen valentines day.. är den bra eller ? =)

Laura

Sv: ja det är den :)

men jag börjar bli sugen på en ny kamera eller ett nytt objektiv ^^

Anonym

jaa det va riktigt gott :D:D



själv tycker jag inte att den va så bra :/

Emelie

sv: haha jag vet, följa varan på bloglovin?

Freja

sv: ja det är jättebra med mig:) själv?

fotografering av isabell petersson

hejdär!

Ville bara önska dig en trevlig lördagskväll och så hoppas jag att du har haft en toppen dag!



KRAM ♥

Lova

sv: tack! :D

yes, det är ju det modernaste haha :)

josefine

tihi ;)

PJOHANNAS

vilken kanal går den på? :D



SVAR:

japp! allt bra?

Sandra

Vet inte men en kompis till mig visade den för mig i dag :P

Tror att hon sa att den var bra...Iaf så är ju Taylor med <3

SARASTiLLE

ingen aning :D själv då?

joz

skriv sen hur den va!! vill se den!!

linn

jaa den är jätte bra:D

amy.

svar: ja, de känns ruskigt bra:D

ronja

sv: aa :)

den filmen är bra!

EEMMAAH

Haha ja:D

Allt bra då?

PJOHANNAS

SVAR:detär bra (:

sara

nordicfeel.se :)



ah filmen gå att se på iallafall :)

Nicole Sanzetth

Har inte sett den, var den bra? =)

julia

den filmen är bra, har sett den två gånger ;) hah

hanna

De har inte gått att kommentera min blogg under hela dagen, förlåt förlåt för de. Men nu ska de funka, så jag hoppas du svarar de du tänkte svara nu. Sålänge du kommer ihåg.



De va jag som klanta till de, förlåt! KRAM!

Emelie

Åh vad roligt jag lägger till dig då :P

Lisa

sv: hoppas jag med!

' * - . pouline . - * '

sv: taack, vad kul att du gillar min blogg, följ den gärna med bloglovin' ;>

hugs

pauline♥

jag tycker den är bra:D

Natalie - It's all about attitude

vilken härlig blogg du har :D

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram!

Em

sv; Haha, joo verkligen ;)

allt bra med dig denna söndagen ? :)

The Price of love - Bloggdesign

jag har inte sätt den :/ .

Tina

fin blogg:)

clara

sv; åh tack, det betyder! detsamma :D

Lollo

sv: jaa visst är det? vill ha ALLT :D<3 haha



åh, du får berätta sen om filmen var bra, jag vill se den :)

frida

sv: haha. händer idag ? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

var den bra? :D

Johanna

Visst är den :D

[Foto & Vardag]

den har jag ej sett :|

Hoppas allt e bra?

andreas johnsson

hur var jessica alba i filmen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: