slide show

Trött & seg

Har inte riktigt orkat sitta framför datorn idag, är jättetrött och seg haha.. nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och läsa veckorevyn & äta godis. (har inte ätit lösgodis på evigheter.. hehe) svarar på era kommentarer senare och kanske slänger upp nåt mer inlägg. vi hörs!



Tröja - bikbok (köpt förra sommaren)
Shorts - h&m

frida pygmeisk

Skitsnyggt!

ebba

hej:) allt bra med dig?

josefine

Nu är det dags för GISSA KÄNDISEN i min blogg :) Kika in och gissa!

Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

fin tröja :)

m ♥

okej ;)

mk

nja nt så bra, vred mig hela tiden o sånt -.-

pauline♥

skön tröjjan såg ut att va(:

josefine

Vem vet ;)

Nadja

Sv: Okej gott :). Här blir det utgång ikväll! :)

Emelie

svar: Okej skönt :) Vilken mysig outfit :D



Jag ska ut snart och spela kubb haha :)

kram

Anonym

vad hände med frågestunden?

hana

söt outfit! :)

julia

svar till anonym: svaren kommer senare idag eller imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: