slide show

The DJ got us falling in love again



Ny favoritlåt igen? yeees! =)

Hiss/diss? ♥
sandra

sv: tack :D

Caroline

bra, det tycker jag att du ska vara :D

sarastille - TÄVLING PÅGÅR

Idag och en vecka framåt pågår det en tävling på min blogg, där två av mina läser kan vinna smycken till ett värde av 200 kronor från MissBella.se!

Alla instruktioner om hur du gör för att tävla hittar du på min blogg, så kika in om du är intresserad! :)

MVH Sara Stille

stiille.blogg.se

MYMiC

HISS fo shizzle :D :o

Emma-FOTOBLOGG

Okej,ska snart äta mat!:)<3

m

^sv; okej så bra ^^

ja, jag med =)



den där låten är sjukt bra förresten ^^

sandra

bra låt :D

Emma-FOTOBLOGG

biffar,sås och potatis!!:D

m

sv; ah hehe =)

sandra

sv: hih :D



är så trött ;o

m

sv; imorgon ska jag åka båt med en kompis hehe & dudå? =)

MYMiC

Haha slang uttryck :D

istället för "for sure" ..tror jag xD

sandra

sv: allt är bara bra ! =)

Emelie

Har ni inte finväder? :O

sandra

sv: sant :D

fia

haha okej ;D

F'

SV: visst, nice blogg :)

m

sv; aha okej så kul =)

M

fin blogg! :D

allt bra me dig?

kram

sandra

sv: japp ! =)

sandra

sv: absolut :D

Emma-FOTOBLOGG

Vad tycker du om mina bilder?:)

patricia

Kika in kvällens outfit! hiss/diss?

fia

jajjemen ;P

m

sv; hehe =)

Emelie

Va? Sjukt tråkigt! Vi har haft finväder hela dagen här.

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket! :D

Thilda

haha :)

Emelie

svar: tack !:)

Fin blogg du har! Följa varandra via bloglovin ? :)



kram

patricia

:D!

A.C

jag ska ite göra mkt idag..ska ut imorgon tror jag.. hehe.skas bara ta dt lugnt idag:) kan vara skönt också:D



ha en njas kväll:D

elina

naw tack!:)

lisa najjar

sv; tack :)

Isabella

Går inte att skicka länkn till dig? :ss

<3

Kul att du gillar mina bilder, tack söta du :) vad ska du göra ikväll ?

J O S E F I N E

Sv;Okej :)



Jag skall snart träffa en kompis :)

Ha en fin kväll!

KRAM

Josefine

kanonfint här :D själv?

Wilma

sv: det är hemskt när ens garderob e full med kläder men inget man vill ha på sig! Fast fick köpt 2 byxor, en skjorta, ringar, armband och ett par nya skor idag så borde la vara nöjd;)

angelica

sv okejokej! :)

casa

tackar allt bra? :)

fia

jajjemen:D

janine

Tack så jättemycket ! :D

janine

Tack så mycket :D

claudia

hiiiiss!!!

linda

jag hade den med på min blogg:), älskar den

Anonym

hm måste lyssna på dem ... visste inte att dem skulle sammarbeta tillsammans

jussahleverfritt

nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: